search
top

Znak Haars

Wiedźmin szedł wąskim korytarzem jaskini od kilku godzin. Miał już zawracać, gdy nagle doszedł do ogromnej skalnej komnaty. Od razu zorientował się, że nie jest sam. Wokół niego, na ziemi i półkach skalnych wylegiwały się setki barbegazich. Wiedział, że w otwartej walce nie ma żadnych szans. Wiedział też, że nie ma zbyt wiele czasu. Uniósł prawą rękę i nakreślił w powietrzu szybki znak. Na czubkach jego palców powstała kula. Po chwili rozbłysła jaskrawym, oślepiającym światłem. Potwory zaatakowały. Bezskutecznie. Zdezorientowane światłem wpadały jeden na drugiego. Wiedźmin uciekł bez najmniejszego problemu.

Koszt w PM = 8
Koszt Wpr = 25
Czas trwania – Natychmiastowy
Obrona magiczna – Nie
MT = 4
Działanie: Wiedźmin tworzy bardzo jaskrawą kule światła, która oślepia przeciwnika na k3 rund. On sam jest niewrażliwy na błysk.

9 komentarzy do “Znak Haars”

  1. RioT pisze:

    Sorry ale dla mnie bezsensem jest dodawanie czegoś do postaci która i tak wymiata dno

  2. borg pisze:

    Sorry ale dla mnie taka argumentacja jest bezsensem.
    To znaczy, że nie można robić dodatków dla Wiedźminów?

    Sam znak całkiem ciekawy, chociaż jak dla mnie to wiedźmin powinien być niewrażliwy na błysk, ale nie z racji magii, lecz np. powodu specjalnego dostosowania oczu podczas mutacji…

  3. bAStek pisze:

    Zgadzam się z borgiem w obu kwestiach. Po pierwsze nowe znaki są mile widziane a po drugie wiedźmina nie da się oślepić ze względu na to że może sobie zwęzić źrenice.

    Tylko mógłbyś zrobić więcej niż jeden znak 😀

  4. Alander pisze:

    Mi sie znak podoba przecietnie, ale doceniam ze powstal. Brakuje nowych znakow. Ten jest przydatny w czasie walki ze zgraja, ale nie wiem czy nie zbyt potężny w czasie walki w grupce. Koszt jak na znak jest dosc wysoki, ale cos mi dzwoni, tylko nie wiem gdzie ;]

  5. Alander pisze:

    wysoki nie znaczy ze powinien byc mniejszy, zastanawiam sie nawet czy nie wrecz przeciwnie ;]

  6. Cień pisze:

    Wiedżmin jest niewrażliwy na błysk-bo żadne zaklęcie/znak/itp. niedziała na żucającego…

  7. Cerbin pisze:

    To mi się podoba. Zastanawiam się czy nie dałem za mało (6). Szkoda tylko, że nie został opracowany jakiś sposób na uniknięcie oślepienia.

  8. Khel pisze:

    Troche za mocny ale i wiedźmin powinien mieć jakiś mocniejszy znak.

  9. Pablock pisze:

    Oooo.. Nareszcie ktoś wymyślił [b] porządny [/b] znak! A wcale nie jest taki pakerny, gdyż w końcu wiedzmin nie bedzie podróżował sam (gracze tworzą ekipę), a nie narazi kompanów na tymczasowe oślepienie!

Zostaw Komenatrz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

top