search
top

Wezwanie kostuchy

Przed rzuceniem zaklęcia mag musi dokładnie wyrysować na ziemi pentagram,w kole o średnicy minimum 2 metry. Czar pozwala na przyzwanie bestii z gatunku nieumarłych- 3 metrowego szkieletu.
Efekt wywarty na ew. wrogach jest oczywisty;). Tyle, że aby objąć kontrolę nad kostuchą, czarodziej musi przetestować coś związanego z wolą(ja nie wiem – spytajcie się swojego bajarza) , inaczej piękny szkieletsię rozsypuje( jaka szkoda, już widziałem latające flaki rozrywanych przez niego głupców;)). Aha, jeżeli tenże test się uda, to magik ma kontrolę nadkostuchą jedynie przez 10 rund.

Zaklęcie jest zakazane- zalicza się do nekromancji, której praktykowania zabrania nawet Rada Czarodziejów. No cóż, to jeszcze zależy od czasu, w jakim toczy się przygoda- przecież Rada prędko się rozpadła. Jako, że nie znam się zbyt na zasadach W:GW, to charakterystyki czy jak tam, też na zdrowy rozsądek wymyślić musi MG.

Jak zdobyć: Trzeba by odwiedzić taką cieekawą biblioteczkę…

TR: 5
Żywioł😕
WPR: 60
Czas trwania: 10 rund
PM: 13

Zostaw Komenatrz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

top