search
top

Skupiona energia

Koszt w PM: 50
Modyfikator trudności: 5
Żywioł: ogień
Koszt w WPR: 510
Czas trwania: natychmiastowy
Czas rzucania: 1 runda
Sposób rzucania: G, F
Obrona magiczna: tak
Sposób działania: Mag wytwarza w rękach przez 1 rundę mieniącą sięna wiele kolorów kulkę energii o wielkości mandarynki. Gdy wypuszcza ją z rąk (rzucanią), kula zaczyna błyskawicznie rosnąć. Leci po torze prostym, wybucha przyzetknięciu z żywą istotą zadając 15k6 obrażeń; niszczy wszystkie obiektynieożywione na swej drodze (także potwory: wampiry, graviery, itp.). Gdy zetknie się zosłoną magiczną „oblewa” ją wokoło i dopiero wtedy eksploduje (wewnątrz tworzysię wysokie nadciśnienie i drastycznie wzrasta temperatura) zadając 20k6 obrażeń.Nauka czaru trwa około 6 miesięcy. Czaru można używać tylko raz na tydzień, po jegorzuceniu mag jest wycieńczony i potrzebuje całonocnego snu, nie może też rzucaćskomplikowanych czarów.
Uwaga: Przed rzuceniem czaru należy wykonać test koncentracji otrudności 6.
Uwaga2: Czaru może się uczyć mag na przynajmniej czwartym poziomie
Objaśnienie: Czar powstał specjalnie dla maga (z mojej przygody,którą wkrótce prześlę (maga też prześlę)) na 6. poziomie. Jest to jego dzieło,więc dla niego MT wynosi 3.

Jeden Komentarz do “Skupiona energia”

  1. Cerbin pisze:

    W dwóch punktach przegiąłeś:
    1. Koszt WPR- Nigdy (moim zdaniem) nie powinien przekroczyć 200
    2. Obrażenia- 10k6 to i tak byłaby przesada

Zostaw Komenatrz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

top