search
top

Różne dodatki

Oto zbiór dodatków udostępniony nam przez Vangela:

Pliki

15 komentarzy do “Różne dodatki”

  1. crensh pisze:

    Komentarz dotyczy tylko Seaveal – innych dodatków jeszcze nie przeczytałem.

    Dobra… najpierw strona techniczna. Geniuszem stylistyki to ty nie jesteś, ale tragicznie też nie jest. Denerwuje ciągłe powtarzanie tych samych wyrazów, ale sam wiem jak trudno tego uniknąć, więc jestem ci to w stanie wybaczyć.

    Teraz wyspa: skubane są te Elfy, skoro najstarsze jeszcze do tej pory żyją, no ale to może przejść – w końcu to jakaś ich najszlachetniejsza odmiana. Nie przejdzie natomiast cech rolniczy. Raz: Elfy nie znają się na uprawie roli. Dwa: najpierw piszesz, że miasto pokrywa całą wyspę, a potem wyjeżdżasz z tym nieszczęsnym cechem rolniczym – gdzie chcesz zmieścić te pola?

    Niemniej Seaveal wydaje się być (po kilku kosmetycznych przeróbkach) dosyć ciekawym miejscem, ale nie na epizodzik, tylko na całą przygodę – jak by się czuli Gracze, gdyby odpływając stamtąd musieli uznać za niebyłe kilka sesji?

  2. hubi234 pisze:

    Zdaje mi sie, ze w W:GW nie powinno byc duzej ilosci artefaktow i nie powinny byc supermocne, jezeli juz sie znajda. Przeczytalem tez przygode. Jedna rzecz mi nie pasuje – te stwory tam siedza i czakaja, az ktos do nich przyjdzie? łażą bezmyslnie po tym domu, a nie ida na nic polowac? w ogole nie jestem zwolennikiem zabijania bohaterow i mowienia z glupim usmiechem „sami sie tam pchaliscie”, bo to nie ma zbytnio sensu (przynajmniej dla mnie). Nie oceniam, bo mam zupelnie inne wyobrazenie o tym swiecie.

  3. Gawel pisze:

    przezytalem tylko mala czesc i juz mi sie nie chce czytac nastepnej czesci, to powinno wystarczyc za komentarz

  4. Eliard pisze:

    Przeczytałem tylko początek artefaktów i mi się odechciało. Jeżeli chcesz opisywać artefakty do D&D to ślij je na jakąś stronę poświęconą temu systemowi. Ta strona, jak sama nazwa wskazuje jest stroną systemu o nazwie Wiedźmin:GW.

  5. Raven pisze:

    Ostatnio lubie komentować twoje artykuły więc i tym razem to robie:):)

    Ogólnie te dodatki w miare mi sie podobały.Najbardziej zniechęciła mnie przygoda.Wydaje mi sie ona nudna i poprostu słaba.Uważam że stać cie na coś więcej.

    Najbardziej podobał mi sie dodatek krain pólnocy. Jest on ciekawy i mam zamiar użyć go w jedej z sesji.

    co do pozostałych są miare dobra ale wydaje mi ze powinienneś je troszke jeszcze dopracować.

    Ogólnie stawiam 8.<pozdro>

  6. vangel pisze:

    Kazdy ma prawo do wlasnego zdania, ale stawianie oceny bez znajomosci calosci, a jedynie fragmentow badz co badz swiadczy jedynie o poziomie komentującego.

  7. Gawel pisze:

    ;]

    wybacz bardoz chcialem przeczytac do konca ale nie dalem rady….

  8. Crazy Punk pisze:

    LOL

  9. drOctopus pisze:

    Moim zdaniem te dodatki powinny byc oddzielnie – w końcu komuś może się spodobać np. opis kultów, a przygoda – nie. (Nie czytałem jeszcze nic) Przez ich połączenie ocena traci swą rolę

  10. JURATRIS pisze:

    akwipunki super

  11. Ciesiel pisze:

    Zmieniajacy sie charakter postaci? I to na chaotyczny zły? Miecz + 5 obrazeń na elfy?
    Nie no sory koleś, chyba pomyliły Ci się strony… do DnD z mi tym! A i tam raczej furrory byś nie zrobił… (przejżałem tylko część o „artefaktach i nie miałem ochoty na więcej)

  12. bezlist pisze:

    Bez urazy ludzie ale jestescie ..delikatnie mówiąc niemądrzy jeśli wystawiacie ocene po przeczytaniu 1/5 pracy:-/…Pozatym wasze komenty…LOL..nie przyslo wam do głowy że ktoś może mieć inna wizje świata wiedzmina? Ja niemal wogle nie wprowadzam artefaktów ani zadncyh magicznych przedmiotów..ale wiem, że wielu to lubi..np kumpel który w dnd nie gra bo go denerwuje ale magiczne przedmioty lubi..hm..

  13. Ciesiel pisze:

    Do Belzista:
    Nie przeczytałem całości, dlatego nie wystawiłem oceny. (Chociaż bardzo mnie korciło). To po pierwsze.
    A po drugie – To co przeczytałem to nie jest inna wizja świata wiedzmina tylko ewidentna nieznajomość zasad W:GW! Część mechaniczna arta to poprostu zasady DnD!
    Zreszta co do „Opisu Miasta Wichrów” – jasne… Dolina lodowego wichry? Morze ruchomego lodu? Wybrzeże Mieczy? Chodzi mi o to, że już sama nazwa przywodzi na myśl świat FR. Na kontynencie nazwy utrzymane były w troche innym klimacie nie sądzisz…?

  14. Ciesiel pisze:

    A artefakty wprowadzam, nawet sporo, lecz troche innej maści niż te tutaj… muszą mieć swoją historię, być dopracowane, przemyślane, oryginalne i niepowtarzale, musza dawać graczą różne możliwości, nie tylko ta jedną oczywistą, muszą być inspirujące, tajemnicze, niepozorne itd itd… ale przedewszystkim muszą być CIEKAWE!
    imho +5 dmg vs elf ciekawe nie jest….

  15. MM pisze:

    Mogę ściągnąć tylko 2 dodatki, przy próbie pobrania reszty pojawia mi się ERROR, będę więc bazował komentarz tylko na tych 2. Ściągnąłem Seaveal i Krainy Północy. Nie zdążyłem się zbyt mocno wgłębić w treść, ledwie przejrzałem oba pliki, ale muszę stwierdzić że są bardzo porządnie napisane, zawsze punktują u mnie autorzy dodający obrazki (pozwalające lepiej zrozumieć opis). Nie są to też dodatki typu „1 strona A4” tylko mnóstwo tekstu. Gratulacje!

Zostaw Komenatrz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

top