search
top

Graveir

11 komentarzy do “Graveir”

  1. adka_mac pisze:

    Troche strraasszzny ten rysunek (kolo tryma w łapach ręke jakiegos…eee, powiedzmy bohatera, a obok niego znajduje sie jego głowa, czy to nie jest obrzydliwe!?)ale wykonanie jest „malina” (czyt. SUPER!) Życze dalszych sukcesów w sztuce :))

  2. kuba666 pisze:

    Bardzo ładny rysunek ! Nie podobają mi się tylko te różowe oczy 😛 ! Stawiam 8 🙂 Pozdrawiam

  3. Orlica pisze:

    Jedna rada, chłopie.
    Maluj częściej!! Daję zasłużoną 9.
    I po co Ci tablet??!!

  4. Blaster pisze:

    No, nie powiem. Namęczyłem sie troche z tym pędzekiem 😛

    Ten obrazek dedykuję wszystkim tym, którzy mają dość „Elfek” w Galerii! 😀

    Pozdrawiam.

  5. Blaster pisze:

    @adka_mac:

    To nie jest bohater tylko wiewiórka >:D W tym przypadku, taki Graveir to na rękę jakims wedrowcom 😛

  6. higles pisze:

    rysunek fajny, tzn. mnie się podoba, ale elfy jak są tak i tu jest (choć mniejszej części 😀 )

  7. shycha pisze:

    Faaajnee… Ale ręke to mógłby np. zjeść 🙂

  8. MATI pisze:

    Mnie jakoś ten malunek nie przypadł do gustu. Poza Wiewiórczą ręką i łepkiem (nieudanym z resztą), nie widać innych części ciała nieszczęśnika, a graveir jak to graveir woli szpik kosty od mózgu. Następną rzeczą która nie przypadła mi do gustu to miejsce. Jaki graveir zapuszczałby się w okolice lasu nad bystrym strumykiem albo jeziorkiem? Poza tymi wadami doceniam trud włożony w pracę i stawiam 7.

  9. Blaster pisze:

    @MATI: A kurhanów to na kontynencie mało? 😀 Co przeszkadza zeby postawić kurhan nad rzeką, w miejscu gdzie odbyła się jakaś bitwa… Co do elfiej twarzy, to fakt, wyszla troche pyzato. 😛

  10. Ciesiel pisze:

    Jak dla mnie to jest najlepszy ryunek Blastera do tej pory (chociaż reszta tez była dobra). Klimacik. A no i te elfki tez mi na nerwy juz działały 😛
    Ciesiel

  11. Blaster pisze:

    Hehe, thx Ciesiel 😀

Zostaw Komenatrz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

top