search
top

Znak Tadoc

Wiedźmin bezceremonialnie otworzył drzwi i wszedł do środka. W korytarzu spotkał uzbrojonego w halabardę strażnika, który natychmiast go zatrzymał. Nie miał czasu na otwartą walkę.
-Tutaj nie można wchodzić.
-A to niby dlaczego?
-Rozkazy…
Wiedźmin spojrzał w oczy ofiary, podniósł rękę i wykonał jakiś gest. W oczach strażnika zobaczył strach.
Gdy żołnierz leżał już na podłodze, poszedł w głąb korytarza.
-Miłych snów – wyszeptał szyderczo.

PM = 9
WPR = 35
Czas Trwania – Natychmiastowy
Obrona Magiczna – Nie
MT = 4

Działanie:
Wiedźmin spogląda w oczy ofiary, po czym kreśli w powietrzu znak. Po pomyślnym rzucie przeciwnik zasypia na k6 rund. Budzi się z bólem głowy i częściową amnestią ostatnich wydarzeń (decyzja bajarza).

Znak nie podziała na postać w hełmie zamkniętym (lub innym z zakrytymi oczami) oraz na osoby niewidome.

7 komentarzy do “Znak Tadoc”

  1. bAStek pisze:

    Jak dla mnie stanowczo za wysoki Modyfikator Trudności… Aż 8 ?? Kto takie znaki puszcza… chyba tylko Vilgefortz…
    Tak jak wspominał Allander znaki powinny być proste a tu MT 8…

  2. Missio pisze:

    Sory…
    przy pisaniu popełniłem błąd ponieważ na swoich sesjach gram na troche innych zasadach; tam MT 8 jest dosyć niski; na oryginalne zasady powinien wynosić około 4

  3. Anonim pisze:

    się z bólem głowy i częściową amnestią – znaczy sie czesc win zostaje mu darowanych? to bardzo humanitarny znak 🙂
    na szczescie prawie niemozliwy do rzucenia – jak latwo policzyc MT 8 + 1 daje trudnosc 9 nawet przy legendarnych znakach potrzeba swietnej zrecznosci i wszystkich sukcesow zeby go rzucic

  4. Anonim pisze:

    też tak myślałem ale przeczytałem komentarz autora tego znaku i dowiedziałem sie że MT tego znaku powinien wynosić 4…

  5. hubi234 pisze:

    Przydatne. Mógłbyś jeszcze napisać, którzy wiedźmini go używają (skąd).

  6. luinnar pisze:

    Fajny, jeśli zastosować podaną poprawkę.

  7. Cerbin pisze:

    Znak niezły, ale nie rozumiem dlaczego nie uwzględniana jest obrona magiczna.

Zostaw Komenatrz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

top