search
top

Szał

Szał

Koszt PM: 15
MT: 4
Żywioł: Powietrze
WPR: 80
Rzucanie: G, F
Czas trwania: 10 min
Działanie: Czar rzuca się na osobę, która pod jego działaniem wpada w szał (efekt jak przy wadzie ‚berserker’), przy czym osoba ta wydaje się trochę większa I masywniejsza niż zazwyczaj, nie rozróżnia przyjaciół od wrogów. Czar nie działa na postać, która przejdzie test zimnej krwi o trudności 6.

2 komentarze do “Szał”

  1. Cerbin pisze:

    Mnie to się podoba. Powinno tylko trwać do oprzytomnienia albo utraty przytomności moim zdaniem.

  2. Cerbin pisze:

    To znaczy do czasu gdy bedą same trupy wokół a nie oprzytomnienia.

Zostaw Komenatrz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

top