search
top

Konkurs na najlepszą przygodę (regulamin)

Konkurs Na Najlepszą Przygodę
dla systemu Wiedźmin

I

1. Przedmiotem konkursu jest przygoda przeznaczona do rozegrania w uniwersum Wiedźmina: Gry Wyobraźni
2. W konkursie biorą udział nadesłane pod adres konkurs@wiedzmin.rpg.pl prace.
3. Termin nadsyłania prac upływa 1 listopada 2004 roku.

II

4. Prace nie mają limitu objętości, jednak ich treść musi zawierać tylko jedną przygodę.
5. Prace należy nadsyłać w formie plików RTF (ewentualnie DOC,TXT).
6. Prace mogą być uzupełniane elementami graficznymi.
7. Prace nie mogą być nigdzie wcześniej publikowane.

III

8. Prace oceniać będzie powołana do tego celu komisja.
9. W skład komisji będą wchodzić:
   – redaktor naczelny W:GWO,
   – wybrani redaktorzy i współpracownicy W:GWO,
   – przedstawiciel z Forum fanów gry,
   – członek spoza środowiska wiedźminskiego wybrany przez redaktora naczelnego.
10. Członkowie komisji nie mogą brać udziału w konkursie.
11. Przedstawiciel Forum zostanie wybrany poprzez ankietę z grupy zgłoszonych (i wstępnie zaakceptowanych przez redakcję) na Forum kandydatów.
12. Dokładny skład komisji zostanie ogłoszony przed upływem terminu nadsyłania prac.

IV

13. Do czasu ogłoszenia wyników autorów poszczególnych prac będzie znał tylko redaktor naczelny W:GWO.
14. Każdy członek komisji po otrzymaniu prac oceni je w następujących kategoriach:
   – warsztat,
   – zgodność z realiami świata,
   – fabuła,
   – grywalność.
15. Każdą kategorie można ocenić w skali 1-10, znanej z naszej stron.
16. Oceny z poszczególnych kategorii i przyznane przez poszczególnych członków sumuje się.
17. Główną nagrodę otrzyma przygoda z największą ilością punktów.
18. W razie remisu zwycięzsce wyłoni dogrywka w postaci głosowania, w którym każdy członek komisji będzie posiadał jeden głos.

V

19. Nagrodę główną ufundowała firma Q-workshop.com. Jest nim zestaw dziesięciu wilczych kości umieszczony w wilczej sakiewce.
20. Dla zdobywców 2 i 3 miejsca ufundowane będą drobne upominki.
21. Wraz z ogłoszeniem wyników nagrody powędrują do laureatów pocztą.

VI.

22. Autorzy wysyłając prace na konkurs godzą się na jego zasady.
23. Autorzy wysyłając prace godzą się na ujawnienie swojego imienia i nazwiska do publicznej wiadomości (dotyczy laureatów).
24. Autorzy wysyłając prace godzą się na jej publikację na W:GWO i serwisach zaprzyjaźnionych.
25. Zastrzega się możliwość niewielkich zmian w regulamine..

6 komentarzy do “Konkurs na najlepszą przygodę (regulamin)”

  1. kilof pisze:

    co znaczy dokłądnie warsztat??

  2. Finrod pisze:

    warsztat to znaczy to samo co język pisany- sprawność posługiwania się nań, oprawa graficzna, sposób przedstawienia świata, przygody itp.

    A mam ważne pytanie… bo chyba nie zauważyłem w regulaminie, ale czy może to być praca zbiorowa, np 2 uczestników?

  3. Muoteck pisze:

    Na forum było że moze, tyle że autorzy będą się musiali podzielić nagrodą. Nie wiem czy sięcoś zmieniło, jeśli tak to zignorujcie to co tu piszę :p

  4. borg pisze:

    Co do wielu autorów: Nie jest to zabronione. W końcu to konkurs na najlepszą przygodę. Oczywiście nagroda będzie tylko jedna. A i sławą trzeba będzie się podzielić.

  5. Finrod pisze:

    Dzięki za odpowiedź… 🙂

  6. RoD pisze:

    A jeśli laureat nie ma wpisanych swoich danych w profilu, to czy musi je tam wprowadzić, czy może np. wysłać je mailem?

Skomentuj Finrod Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

top